14. října 2014

Zemřel pplk.Karel Runkas

Bohužel, musím být nyní poslem špatných zpráv 
Právě jsem se dozvěděl, že pplk. Karel Runkas už není mezi námi.
Jak mě bylo sděleno od člena rodiny, Karel po těžké nemoci zemřel.

Bylo mu 67 let...
Karla jsem poznal prostřednictvím weblogu Pohraničník, kde se Karel zapojoval do diskuze a později napsal i pár zajímavých článků, jak z pohraničí, tak i ze své služby u ČSLA. Naše spolupráce šla i dále a díky Karlově iniciativě se nám podařilo knižně vydat brožuru kolektivně sepsaných příběhů z prostředí Pohraniční stráže.
Mnozí z vás znali Karla Runkase osobně. Já jsem neměl to štěstí, znal jsem Karla jen díky internetu. Věřím, že nejen za sebe mohu prohlásit, že nám Karel bude chybět.
Sbohem, kamaráde.

 pplk.ing.Karel Runkas 30.9.1947 - 14.10.2014  



Některé z příběhů pplk K.Runkase publikovaných na webu Pohraničník:










2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Aj boha.
S Karlem jsem se znal osobně. Dávali jsme spolu dohromady publikaci Pohraniční stráž, kus našeho života a strávili jsme spolu pár pěkných posezení na srazech PS, kterých se jako fanda našeho spolku účastnil. Vypili jsme spolu i pár skleniček při jiných příležitostech. Bohužel jsem nestihl "Karlovo kafe", které mi napříště slíbil servírovat. Ta káva je vojenské specifikum, jehož přípravu kdysi popsal v komentářích na Pohraničníkovi. Karle, spi v klidu.
Zdenál Nagovský

Pohranicnik řekl(a)...

Děkuji za komentář, Zdenále. Karel mě bude moc chybět :-(